Dentsu om timingen til ny influenser-satsing: – Var nå det passa! Norge er det 43. landet der Dentsu setter i gang prosjektet «Dentsu Influence». Målet er å gjøre valget av influenser-samarbeid «tryggere» for merkevarer.
Fersk TikTok-forskning: Slik lager du annonser som faktisk virker Hva skiller TikTok-annonser som engasjerer fra dem som flopper? Nå deler TikTok og Dentsu sine beste eksempler og hvilke tabber du bør unngå.
Endrer praksis etter omdiskutert reklame Ingen hadde søkt om tillatelse til å henge opp Meny-plakatene på St. Hanshaugen i Oslo. Stian Jansen i Carat sier at de stolte på utleieren som sa at alt det formelle var i orden.
Knallhardt ut mot Meny-reklame: – Blir rasende Flere naboer reagerte da Meny hang opp svære banner på St. Hanshaugen i Oslo. Nå må de tas ned.
Sluttet i Google etter nesten ti år. Nå er hun i gang i sin nye jobb Margrethe Wam Solvang er ny managing director i dentsu Creative.